joi, 4 februarie 2010

Autostrada in Bucuresti

Lucrarile la autostrada suspendata din Bucuresti incep in 2010

a

a Primarul Capitalei a prezentat, miercuri, planurile autostrazii suspendate, aratand ca aceasta va avea mai multe module. Oprescu a precizat ca lucrarile la primele trei module, care reprezinta partea de nord-est si nord-vest a autostrazii suspendate, vor incepe in acest an, urmand sa fie finalizate în 2011.
a Astfel, primul modul al autostrazii suspendate va face legatura dintre viitoarea autostrada A3 Bucuresti – Ploiesti si Soseaua Petricani, Soseaua Pipera, strada Avionului si Bulevardul Aerogarii. Cel de-al doilea modul va cuprinde lucrari pe Bulevardul Aerogarii, strada Elena Vacarescu, se va intersecta cu DN1 trecand prin Bulevardul Poligrafiei si Calea Grivitei, iar cel de-al treilea modul va cuprinde lucrari în Calea Grivitei, Calea Giulesti, va continua in spatele Lacului Morii si va ajunge pe autostrada A1 Bucuresti-Pitesti.
a Aceasta prima parte a lucrarilor la autostrada suspendata va avea o lungime cuprinsa intre 7,5 şi 11 kilometri.
a Edilul sef al Capitalei a adaugat ca lucrarile la partea de sud-est si sud-vest a autostrazii suspendate vor fi incepute in cursul anului viitor.
a Totodata, Oprescu a precizat ca inceputul lucrarilor la autostrada suspendata în partea de nord a Capitalei are legătura atat cu finalizarea lucrarilor la Pasajul Basarab, cât si cu inceperea lucrarilor la proiectul Ministerului Transporturilor privind autostrada Bucureşti-Ploieşti.
Primarul Capitalei a menţionat ca pentru realizarea modulelor sunt necesare o serie de alte lucrari de infrastructura pe strazile adiacente marilor bulevarde. In acest sens, Oprescu a dat ca exemple proiectul de largire a strazii Avionului şi realizarea Pasajului Doamna Ghica – Chisinau, precum si supralargirea Soselei Petricani.
a In privinta finantarii lucrarilor la modulele autostrăzii suspendate, Oprescu a spus ca “in hotararea de consiliu pentru autostrada suspendată vor fi trecuti indicatorii economici pe fiecare modul in parte, costurile urmand a fi trecute atat cu bani de la bugetul local, cat si cu bani dintr-un parteneriat public-privat”.
a Banii necesari acestor lucrari urmeaza sa fie inclusi in bugetul municipalitatii care va fi supus pentru aprobare Consiliului General al Municipiului Bucuresti.
a “Toate lucrarile pe care le-am prezentat vor începe anul acesta. O parte vor fi terminate în cursul anului, iar cele mai multe anul viitor. Îmi cer scuze de pe acum pentru eventualul disconfort provocat de lucrarile pe care le vom demara”, a mai spus Sorin Oprescu.

(sursa:mediafax.ro)


http://www.docauto.ro/ - Manuale si documentatii auto

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu